Max Payne 1 & 2 Remake به زودی وارد مرحله تولید کامل می شود. این گزارش به طور مستقیم از استودیو Remedy منتشر شده ، زیرا این توسعهدهنده بهروزرسانی بازیهای مختلفی را که در حال حاضر در دست ساخت دارد به ما ارائه میدهد.
Max Payne 1 & 2 Remake قرار است در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۴ وارد مرحله تولید کامل شود که ممکن است در هر زمانی تا پایان ماه ژوئن این اتفاق بیفتد. این موضوع چند ماه پس از ورود آن به “مرحله آمادگی تولید” است که نشان می دهد توسعه بازی با سرعت خوبی در حال پیشرفت است.
Remedy Entertainment درباره نسخه بازسازی شده Max Payne 1 & 2 که برای Rockstar Games روی آن کار می کند، گفت:«انتظار می رود در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۴ به مرحله تولید کامل برسد. این به معنای افزایش اندازه تیم کار بر روی پروژه برای تکمیل هدفمند در یک تا دو سال خواهد بود؛ بنابراین تاریخ عرضه بازی در سال ۲۰۲۶ خواهد بود، البته اگر تاخیری وجود نداشته باشد.
نکته جالب این است که این استودیو اشاره کرد که برای کار بر روی بازی هزینه های توسعه بالاتری دریافت کرده است، که نشان می دهد راک استار مایل است بودجه بیشتری نسبت به برنامه های قبلی به Remedy برای پروژه Max Payne بدهد.
Remedy بهروزرسانی Max Payne، Control و موارد دیگر را در دست دارد
یک بازی در فرنچایز Remedy’s Control، که حقوق کامل آن را در اوایل سال جاری به دست آورد، با نام رمز Condor در حال حاضر وارد مرحله تولید نهایی شده است و بنابراین باید بازی بعدی ما از توسعه دهنده فنلاندی به غیر از Alan Wake 2 DLC باشد.
Alan Wake 2: به نظر می رسد که بازی هنوز هیچ سودی برای Remedy به ارمغان نیاورده است، مدیر عامل Tero Virtala نوشت: «در پایان سه ماهه اول، بازی بخش قابل توجهی از هزینه های توسعه و بازاریابی را جبران کرده بود. Alan Wake 2 هنوز درآمدی از حق امتیاز ایجاد نکرده است.»
با این حال، به دلیل درآمد بیشتر و جریان نقد عملیاتی، اوضاع برای Remedy نسبت به سال گذشته بهتر است.
کنترل ۲ قرار است در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۴ وارد فاز آمادگی تولید شود، به این معنی که دنیای بازی، مکانیک بازی و اهداف بصری همه چیز تعیین می شود. بازی ریبوت شده Codename Kestrel که از یک بازی رایگان به یک بازی پرمیوم تبدیل شد ، همچنان در مرحله مفهومی قرار دارد.
Virtala گزارش داد: «پس از کسب حقوق کنترل، ما میتوانیم آزادانه مدل مناسبی را برای رشد دو فرنچایز خود و گسترش Remedy Connected Universe انتخاب کنیم. هنگام گسترش فرنچایزهای با کیفیت بالا، هر بازی جدید از موفقیت نسخههای قبلی خود و طرفداران آنها بهره میبرد. ما همچنان به دنبال تمرکز و هم افزایی بیشتر در مجموعه بازی ها و عملیات خود هستیم. انتظار داریم به زودی دو پروژه بازی که به طور همزمان یکی در مرحله تولید کامل و یکی در مرحله آماده سازی است برای اولین بار داشته باشیم. ما اطمینان داریم که پیشرفت خوب ابتدای سال به مراحل تولید کامل میرسد.»
نرگس نوروزی
نرگس نوروزی متولد ۱۶ اسفند ۱۳۶۸ فارغ التحصیل رشته مهندسی صنایع از سال ۱۳۹۴ فعال در حوزه بازی های رایانه ای